Interim kwaliteitsmanagement
Vervanging bij afwezigheid
Bij tijdelijke afwezigheid van kwaliteitsmanager of –medewerker is het erg belangrijk dat de werkzaamheden gedurende de afwezigheid correct en adequaat worden overgenomen. Naast het volledig overnemen en aansturen van de kwaliteitsafdeling, kunnen wij direct het kwaliteitshandboek updaten of een volledige (nieuwe) voedselveiligheidsnorm (BRC, IFS FSSC 22000 etc.) implementeren.
Bent u op zoek naar een kwaliteitsmanager, maar heeft u de meest geschikte persoon nog niet gevonden? Aarzel niet en neem contact met ons op voor de overbrugging van de periode dat u even niemand voorhanden heeft. Dat voorkomt dat u overhaast een beslissing neemt.
Ook indien uw medewerker tijdelijk afwezig is door zwangerschap, sabbatical of andere omstandigheden bieden wij voor u de oplossing.
Optimalisatie of reorganisatie
Niet alleen de afwezigheid van een medewerker of manager kan de aanleiding zijn tot het inhuren van een interim kwaliteitsmanager. Interim kwaliteitsmanagement wordt ook veel toegepast voor het reorganiseren / optimaliseren van de kwaliteitsafdeling of het herstructureren van de afdeling na een reorganisatie.
Outsourcing
Heeft uw organisatie geen behoefte aan fulltime kwaliteitsondersteuning of is slechts af en toe behoefte aan feedback of ondersteuning nodig bij de jaarlijkse certificering, dan kan outsourcing wellicht een geschikte oplossing zijn. De ondersteuning en aanwezigheid op het bedrijf wordt volledig afgestemd op uw behoefte.
Voordelen
De voordelen van interim kwaliteitsmanagement door Food Safety Advice:
- Betrouwbaar en integer
- Accuraat en efficiënt
- Goede managementcompetenties
- Flexibel
- Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding